Porovnání muž

Porovnání aneb i malé změny se počítají – muž

Muž

 

To, co často vídáme nejen u klientů – mužů, ale také ve svém okolí je, že buď často nejí celý den a vše „dohání“ večer nebo si dají v restauraci menu bohaté na energii, jako například smažený řízek s bramborovým salátem a jiné.

Tento způsob stravování má vliv nejen na fungování organismu, tloušťku, útrobní tuk a zpomalování metabolismu, ale také na výkonnost během dne.

Nemusíte nutně jíst 6x denně, ale organismus potřebuje pravidelný přísun energie. Jakmile ji dodáváme nárazově, cítíme se vyčerpaní před jídlem, ale i po něm. Pokud ke stolu usedáme již naprosto vyhladovělí, máme tendenci se přejídat. Jakmile se ještě přejíme jídlem typu vepřo, knedlo, zelo, kterému předchází hustá smetanová polévka a následuje chlazená kofola, je vymalováno.

Co s tím?

Neznamená to, že máte jíst ovesné kaše a klíčky.

  • Snídejte – například vejce s pečivem, u oběda nebudete mít takový hlad.
  • K obědu volte lehčí varianty – k vepřovému masu se zelím si například (pokud je to možné) dejte vařené brambory místo knedlíku nebo místo smaženého řízku kuřecí steak.
  • K pití si zvolte vodu nebo nealkoholické pivo.
  • Zkuste si zajistit svačinu na odpoledne – kvalitní celozrnnou sušenku nebo kus ovoce, jogurt, domácí bábovka nebo koláč z kvalitních nejlépe celozrnných surovin, zkrátka cokoliv, co vám vyhovuje.
  • A pokud si třeba chcete s přáteli zajít ven, dejte si k večeři třeba tvarůžky, kvalitní maso na grilu a jiné.
  • Hlavně nezapomínejte na pravidelný pitný režim a zeleninu.

Jestli budete mít další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Krásný den,
Veru a Zuzka
Dobře jím x

Leave A Response