Překážky

Překážky

překážky x

Jestli chcete změnit své stravovací návyky, připravte si pro to „půdu“ a zbavte se všech překážek.

Překážka číslo 1: Potraviny, které máte doma

Zkuste se zbavit všech chemií prošpikovaných dobrot, sladkostí a prostě všeho, co nepatří do vašeho nového životního stylu.

Překážka číslo 2: Potraviny, které doma nemáte

Zajděte si nakoupit, ať se nedostanete do situace, kdy prostě doma nic nemáte a tak si pro dnešek skočíte dolů pod barákpro párek v rohlíku.

Překážka číslo 3: Restaurace, kde mají jen smažená jídla

Předem si zjistěte, v které restauraci, co vaří. Až se příště budete s kamarády domlouvat na večeři, navrhněte restauraci vy. Nezaskočí vás pak, že sedíte někde, kde máte na výběr mezi smaženým sýrem a bramborovým plackem.

Překážka číslo 4: Chybějící zásoba potravin v práci

Nemusíte hned dávat výpověď :-). Jen pokud se vám často stává, že v práci nečekaně zůstáváte déle, nebo vám důležitá porada brání v tom, abyste si zašli na oběd, mějte u sebe menší zásobu potravin, které vydrží minimálně dva dny, například jablíčko nebo trvanlivější potraviny jako oříšky.

Překážka číslo 5: Parťák, který vás brzdí

Zkuste s nějakou aktivitou začít sami. Častou praxí je, že pokud nemůže nebo nechce jít sportovat ten, s kým jste domluvení, většinou pak nejdeme taky. Takže klidně kamarádovi řekněte, v kolik jdete a kde vás najde, ale naplánujte si, že půjdete v každém případě.

Učím se x

Leave A Response

* Denotes Required Field