Jak si sestavit jídelníček 950 Kč

Dobrý den,

na základě Vaší zprávy vás budeme kontaktovat emailem a domluvíme se na termínu. Pokud si přejete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, zanechte nám své telefonní číslo. Objednat se můžete telefonicky také sami na 603 456 228.

Budeme se těšit. eat it

Čtvrtek 28. února a 14. března 2019

18:00 - 21:00 (2 x 3 hodiny)

Jméno a příjmení*

Email*

 28. 2. a 14.3. 2019

Kolik vás bude?

Prostor pro poznámku

Zkoušíte různé diety a metody, cvičíte a stále to nepomáhá?  Chcete se vejít do plavek a letního oblečení? Chcete se zkrátka cítit dobře ve svém těle? Vyznat se v tom?

Pak přijďte na náš workshop, kde Vám vše vysvětlím a Vy tak budete mít možnost si sami, na základě nabytých informací, nastavit stravovací plán, který Vám bude vyhovovat.

Vysvětlím vám proč diety a metody nefungují dlouhodobě. Poradím jak na to bez trápení a s chutí.

V dnešní době je velmi složité vyznat se ve všech těch protichůdných informacích v médiích. Jedna kniha o výživě vědecky vyvrací tu druhou. Každý jsme ale jiný a funguje na nás něco jiného. Naučte se naslouchat a znát sami sebe.

Kurz je pro lidi, kteří chtějí nejen dobře vypadat, ale také se dobře cítit, být zdraví.

Kurz není pro lidi, kteří řeší "jen" hubnutí za každou cenu, i cenu zdraví. Nejsou ochotni cokoli změnit, nepřebírají zodpovědnost za své zdraví a viní z nezdarů jen okolí, případně jsou schopni nejíst, jen aby zhubli.

Časová náročnost: 2 čtvrtky od 18:00 do 21:00

Pokud vám termín nevyhovuje, napište nám, můžeme se domluvit individuálně.

Místo: eat it, Spojů 835/2, budova A, Ostrava Poruba

Cílem kurzu je: Naučit Vás naslouchat sami sobě, tedy si uvědomit, jaký jste typ, jaký máte metabolismus a co vám nejvíce sedí proto, abyste měli nejen hezkou postavu, ale také dostatek energie a byli nejen teď, ale i v budoucnu zdraví. Naučit Vás to vše aplikovat v praxi. 100% garance vrácení peněz v případě, že se nenaučíte aplikovat informace v praxi. Jde to bez boje a odříkání, protože když dáte tělu to, co potřebuje, bude spokojeno a nebude si žádat kompenzaci.

Odnesete si:

  • výsledky měření InBody120 (obsahuje údaje o spalování organismu, svalech, tucích, vodě a minerálech v organismu, rozdělení svalů a tuků v těle, viscerální/útrobní tuk)
  • test na metabolický typ
  • na základě nabytých informací si sestavíte svůj jídelníček a lektor Vám k tomu pošle rozbor (abyste věděli, že jste informace vstřebali správně)
  • tipy na jednotlivá jídla a recepty
  • přehled potravin a jejich termického efektu (jak nás zahřívají nebo ochlazují)
  • doporučení pohybových aktivit a další instrukce a tipy podle Vašich preferencí a otázek

Jak kurz probíhá:

1. Nejprve proběhne individuální měření(vážení) na bio-impedančním přístroji InBody120 s vysvětlením výsledků, jedná se o:

  • Spalování organismu.
  • Hodnota svalové, tukové hmoty, vody a tvrdosti kostí.
  • Hodnota útrobního tuku.
  • Jak se distribuuje svalová a tuková hmota v těle.
  • Jaká jsou doporučení vyplývající s měření.

Měření se zopakuje další čtvrtek, o 14 dní později. Tak budete moci zjistit, zdali jste informace správně využili v praxi.

2. Představení účastníků a zjištění individuálních potřeb a očekávání. Obsah kurzu se tomu přizpůsobí tak, aby byly potřeby a očekávání uspokojeny. Počet účastníků mezi 5-8.

3. Pak probereme:

  • Analýza Vašeho stávajícího jídelníčku a teorie

Makroživiny – sacharidy, bílkoviny, tuky. Co jsou zač a k čemu je všichni potřebujeme. Počítání kalorií, je třeba? Jak vnímat energii (kcal/kJ). Spalování organismu (výdej) a příjem. Jak formovat postavu - spalovat tuk a nabírat svalovou hmotu. Potraviny, jak je to s masem, sladkostmi, máslem, pečivem, margaríny a dalšími potravinami – škodí nebo prospívají. Jak a kde nakupovat – na co si dát pozor, co mít doma. Jak mohou potraviny ovlivňovat naši imunitu - střevo, vláknina, mikrobiom. K čemu jsou vitaminy, minerály a další mikroživiny. Jak zajistit jejich dostatečný přísun. Pitný režim. Co a kolik denně vypít. Je vůbec příjem tekutin tak důležitý? Ph organismu a zakyselení.

  • Praxe a diskuze

Praktické sestavování individuálního jídelníčku. Tipy a doporučení na jednotlivá denní jídla - snídaně, svačiny, obědy, večeře. Počet jídel a intervaly mezi jídly. Vhodný pohyb - které pohybové aktivity volit ve volném čase. Jak si nastavit pracovní prostředí, aby nebyl zatěžován pohybový aparát. Vhodné cviky při sedavém zaměstnání a další dle vašich individuálních potřeb.