Snídaňování

Snídaňování

SNÍDANĚ x

Vynechat snídani, něco zobnout na oběd, vyjíst  ledničku k večeři. Hodně lidí má zkrátka problém se snídání. Asi je zbytečné vykládat tady o jejím významu, stačí už jen poukázat na fakt, že hodně z nás má opravdu tendence dohánět snídani večer. Teorie je lehká, ale jak snídaně zařadit v praxi?

Snídaně vám musí sedět, ostatně jako všechno. Kdo má rád kaši, dá si kaši. Kdo pečivo, pak si dá pečivo. Já si někdy k snídani dám polévku, která mi zbyla z předešlého dne.

Pokud opravdu ráno nemůžete nic snít, začněte tekutinami. Čaj, potom třeba čaj s ovocem. Já si čaj nechávám vychladnout až je vlažný a pak si do něj nakrájím jablka, pomeranče nebo to, co mám doma po ruce. Čaj získá skvělou chuť a ovoce potom vyjím.

Pokud máte rádi kefíry, zákysy, jogurty, jogurtová mléka – přejděte postupně k nim.

Zkuste zkracovat intervaly mezi probuzením a prvním jídlem. Jak? Jste zvyklí jíst až v práci, kam se dostanete za dvě hodiny po probuzení? Potom si už například při čekání na tramvaj snězte celozrnnou sušenku nebo cokoliv, co máte rádi a můžete si vzít s sebou.

Na každou změnu si dejte tolik času, kolik potřebujete.

Ze začátku neřešte co a ani kolik. Hlavně ať vám chutná. Postupně přecházejte na zdravější varianty.

Pokud snídani vynecháte, nevzdávejte to a další den jí dejte šanci. Nic není perfektní.

Jestliže máte rodinu, pamatujte si, že děti se jídlu učí příkladem. Když nebudete snídat vy, nebude snídat ani váš potomek. Často se setkávám s tím, že klient nesnídá, protože se to u nich doma zkrátka nikdy nedělalo.

A ještě jeden malý tip, který jsme dostaly ve Vivě: www.facebook.com/HravaSnidane. Moc děkujeme :-).

Pokud máte jakékoliv dotazy – obecné nebo vztahující se přímo k vám, napište nám na info@eatit.cz. Moc rády poradíme nebo si naopak rády poslechneme vaše zkušenosti.

Dobře jím x

Leave A Response

* Denotes Required Field