Topinky se žervé a plátky hrušky

Topinky se žervé a plátky hrušky posypané vlašskými ořechy

Topinky s hruškou

Toto je příjemná obměna klasických snídaňových hitů jako jsou vejce, ovesné kaše, tousty nebo chléb se šunkou. Tento recept mám založený vzadu v hlavě jako vyložené gurmánský a to pro svou lahodnou, netypickou chuť. Přesto je velice jednoduchý a také praktický (upotřebíte v něm starší chléb).

Co budete potřebovat:

  • Celozrnné pečivo (na obrázku je toustový chléb)
  • Žervé
  • Hruška
  • Vlašské ořechy

Energetická hodnota při gramáži uvedené níže je 1659 KJ.

  • 25% podíl z celkového příjmu energie 6500 KJ, což je energie, kterou potřebuje žena menšího vzrůstu jako jako jsme my se Zuzkou a je ve fázi redukce.
  • Pro muže by to byla nedostatečná porce.
  • 80 g celozrnného chleba – zdroj vlákniny, vitaminů, minerálů a komplexních sacharidů.
  • 40 g žervé – zdroj bílkovin, ale pozor také tuků (nemusíme se jich bát, ale je zapotřebí si pohlídat, aby většina bílkovin nebyla živočišného původu, protože jdou většinou ruku v ruce s živočišným tukem).
  • 80 hrušky – zdroj vlákniny, v malém množství obsahuje vitaminy (C,E,B) a minerálních látky jako draslík, hořčík a železo
  • 10 g vlašských ořechů – zlato do hrdla – zdroj rostlinných tuků, jsou bohaté na hořčík (nervový systém a svaly), ale jsou také zdrojem vápníku (kosti) a zinku (imunita)

Postup:

  1. Chléb opečeme v toustovači nebo na pánvi (bez oleje).
  2. Namažeme na něj žervé.
  3. Poklademe plátky hrušky.
  4. Posypeme oříšky.

Dobrou chuť!

Dobře jím x

Leave A Response

* Denotes Required Field